
Automotive MediaVentions marktrapport april 2025
Bekijk hier ons marktrapport van april 2025 met onder andere: De zoekprijs steeg voor bijna alle populaire brandstofsoorten. Campers en cabrio’s werden opnieuw meer gezocht
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, trends en ontwikkelingen binnen onze organisatie en de branche.

Bekijk hier ons marktrapport van april 2025 met onder andere: De zoekprijs steeg voor bijna alle populaire brandstofsoorten. Campers en cabrio’s werden opnieuw meer gezocht

Bekijk hier ons marktrapport van maart 2025 met onder andere: De zoekprijs daalde opnieuw voor alle populaire brandstofsoorten. Er zijn meer cabrio’s en campers gezocht

Bekijk hier ons marktrapport van februari 2025 met onder andere: Alle brandstofsoorten werden met minder budget gezocht in februari. De SUV is de populairste carrosserie

Bekijk hier ons marktrapport van februari 2025 met onder andere: Alle brandstofsoorten werden met minder budget gezocht in februari. Het verschil tussen zoekprijs en vraagprijs

Bekijk hier ons marktrapport van januari 2025 met onder andere: Niet eerder waren koper en verkoper het zo oneens over de prijs. De SUV komt

ANWB en AutoTrack gaan een partnerschap aan waarbij het volledige aanbod van occasions op anwb.nl exclusief verzorgd wordt door AutoTrack. Voor abonnees van AutoTrack betekent
Automotive MediaVentions is onderdeel van de twee grootste mediahuizen (DPG Media en Mediahuis) van Nederland.
Hierdoor hebben wij het grootste bereik, zowel landelijk (o.a. RTL, AD, Telegraaf, AutoWeek, NU.nl) als lokaal (o.a. De Gelderlander, Brabants Dagblad).







